blog.
Home > blog
De impact van een kortere werkweek: hoe Digitalic profiteert van max. 36 uur werken
Ontdek hoe Digitalic succesvol is met een 36-urige werkweek, waarbij werknemers profiteren van een betere werk-privébalans, verhoogde productiviteit en tevredenheid, en het bedrijf bijdraagt aan een duurzamere omgeving.
Het See Think Do Care-model toegepast met voorbeelden
Hoe pas je het See, Do, Think, Care-model toe in de praktijk? We leggen je alles uit wat je moet weten een geven concrete voorbeelden waar je echt wat aan hebt om aan de slag gaan!
Evergreen marketing campagne
Een tijdloos juweel onder de marketingstrategieën. Het is een type campagne dat altijd relevant blijft, ongeacht de tijd of het seizoen.
Whitepaper: Growth marketing inzetten in jouw bedrijf
Genoeg van marketingsprookjes? Je bent niet de enige. Ineffectieve marketing op basis van aannames en zonder data als ruggesteun tref je overal aan. Wij ontwikkelden
See Think Do Care framework in content marketing: dit zijn de beste type content
Hoe verbeter je jouw content marketing? Met fasegerichte content. Het See Think Do Care-model van Google brengt de klantreis in kaart en wordt vaak gebruikt voor het uitwerken
Growth marketing: in klare taal uitgelegd hoe het jouw bedrijf helpt groeien
Growth marketing: in klare taal uitgelegd hoe het jouw bedrijf helpt groeien Genoeg van marketingbullshit? Je bent niet de enige. Ineffectieve marketing op basis van
De invloed van AI op online marketing
In de nabije toekomst zal kunstmatige intelligentie (AI) steeds meer invloed krijgen op online marketing. Dit komt omdat steeds meer bedrijven AI-technologie gebruiken om hun
Case: Humanex
Lees hier hoe Digitalic zorgde voor meer leuke gesprekken rondom de complexe proposities en producten van Humanex.
A/B testen: kies de beste versie van je website, e-mail en social media
De kans is groot dat je al eens hebt gehoord van A/B testen. De kans is nóg groter dat je dagelijks onderdeel bent van een
KPI’s voor het See Think Do Care-model: zo boek je resultaat
Je gebruikt het See Think Do Care model voor je content strategie. Maar, hoe meet je of jouw marketing- of contentstrategie werkt? Met Kritische Prestatie Indicatoren. KPI’s geven
Download het See Think Do Care-framework
Ben je al bekend met het See Think Do Care-model van Google? Dit model is populair onder marketeers en helpt organisaties om de verschillende fases
Kamp van Zeist: werken op een historische plek
Afgelopen woensdag kwam er spontaan even een oude kolonel ons kantoor binnenwandelen. Voor ons niet heel opmerkelijk, we ontvangen namelijk wel eens vaker gasten die