Senior online marketeer
Tom is senior online marketeer bij Digitalic. Laten we direct met de deur in huis vallen: vingertje wijzen doe je niet bij Tom. Zijn grootste frustratie zijn mensen, zoals jij & ik, die denken dat iedereen behalve zijzelf verantwoordelijk zijn voor problemen. Zoals jij dus, niet ik.
In zijn vrije tijd speelt hij het liefst competitieve online shooter games. Counter-Strike en Call of Duty zijn z’n favorieten. Verder wandelt hij graag met de hond en ontdekt de hotste koffietentjes. Iets anders hots waar Tom van houdt is een warme apfelstrudel met vanillesaus. Daar mag je hem ’s nachts zelfs voor wakker maken.
Om maar verder in te gaan op het onderwerp food & beverage, Tom maakt de allerlekkerste broodbeleg-combinaties tijdens de lunch. Speculoos met hagelslag, pindakaas met schuddebuikjes of banaan met hagelslag. You name it, Tom makes it.
Dat geldt trouwens ook voor alle (technische) marketingvragen die je hem stelt. Binnen no-time creëert en bouwt hij oplossingen. Geen wijzende, maar magische vingers heeft Tom.
LinkedIn | 033-200743